Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Енергетикам дякують за роботу_0

Енергетикам дякують за роботу

10 жовтня 2018

До ПАТ «Вінницяобленерго» надійшла подяка від жителів села Рахни Лісові, що в Шаргородському районі. Всі мешкають по вулиці Гагаріна. Зокрема у листі, автором якого від імені селян виступив один із споживачів електроенергії Олександр Загородний, йдеться, що він та його сусіди по вулиці, а це власники 10-ти будинків, «дуже вдячні енергетикам за те, що відгукнулись на наше звернення та відновили нормальне електропостачання. Бажаємо вам успіхів у подальшій роботі, яка приносить світло та тепло до наших осель».

Отримувати подібного змісту листи досить приємно. Вони надають наснаги, стимулюють до кращої праці, - сказав головний інженер Шаргородських електромереж Андрій Костинчук, коли прес-група Товариства звернулась до нього за коментарем з цього приводу.

- Дійсно, на початку минулого місяця до нас було звернення від жителів даного села, а саме з вулиці Гагаріна. Люди жалілися на параметри якості електричної енергії, яку отримують в електромережі і яка, на час звернення, не відповідала державним стандартам. Конкретно йшлося про низький рівень напруги. За показниками будинкового електролічильника-тарифікатора вона складала в денний час 200-210 В, а у вечірній – 160-200 В. Цей факт, як було написано у зверненні, призводив до негативних наслідків у роботі побутових приладів. Основною ж причиною низького рівня напруги було те, що по вулиці Гагаріна в с.Рахни Лісові відсутня лінія газопостачання і у десяти приватних будинках, жителі яких звернулися до нас, встановлено електроопалення. Тож така проблема, дійсно, мала місце і потребувала розв’язання. Керівництвом СО «Шаргородські ЕМ» було вирішено направити до села виробничу бригаду у складі майстра Володимира Кістаєва та електромонтерів Миколи Боднарчука, Володимира Горячкіна та Ігоря Загики. Хлопці зробили все, як належить: спочатку розчистили трасу ПЛ-0,4 кВ, потім виконали розвантаження повітряної лінії, що живиться від ТП № 249, пофазно. Нині в усіх 10-ти будинках, жителі яких зверталися, електропостачання електроенергії відповідає параметрам якості, - прокоментував головний інженер Андрій Костинчук.

А під час телефонної розмови зі споживачем Олександром Загородним, який написав листа-подяку, почули таке: «Спочатку й сам не знав, що писатиму вдячні слова енергетикам, бо, чесно кажучи, не вірив, що на нашу проблему працівники місцевих електромереж швидко відреагують. Ми ж звикли, що скрізь відмови, відписки, довге очікування. Однак, все сталося, як кажуть, як не гадалося. Тож ще раз дякуємо. До того ж, в наш досить непростий час так мало сіємо позитиву. Люди чомусь розучилися помічати добре у повсякденних речах, тим більше - дякувати за працю».

Ось такий відгук. Залишається додати, головним завданням енергетиків ПАТ «Вінницяобленерго» було і залишиться працювати ефективно і якісно задля безпечного, надійного та безперебійного електропостачання нашим споживачам.

Поділитись: