“Персональний кабінет” - в дії
Дізнатися суму до сплати за спожиту електроенергію, роздрукувати рахунок, миттєво сплатити кошти по ньому в так званному режимі Online, одразу проконтролювати їх, переглянути попередні й поточні рахунки, внести показники — всі ці та інші функції відтепер доступні для споживачів в “Персональному кабінеті”. Цей зручний, ефективний та безкоштовний web-сервіс керування розрахунками за спожиту електроенергію можна знайти на головній сторінці сайту ПАТ “Вінницяобленерго”. Послуга доступна для всіх абонентів Товариства. Необхідно лише бажання та реєстрація, - зазначив директор з інформаційних технологій ПАТ “Вінницяобленерго” Юрій Томашевський.
- Більшість працівників нашої компанії вже користуються цією послугою, в тому числі і я. Тому скажу, що це досить мобільно, зручно і ефективно, як для споживачів, так і для надавачів електричної енергії. Якщо раніше нашим абонентам доводилося певний час очікувати, коли до нього дійдуть розрахункові листи поштою чи через контролерів, потім знаходити час аби вибратися до місця проплати і так далі, то тепер все це можна зробити миттєво не виходячи з дому, з роботи тощо та ще з будь -якої точки світу. Крім того, даний сервіс дозволяє абоненту сплатити за спожиту електроенергію не тільки за себе, а й за інших споживачів, кого вважає за потрібне. Тобто, ми надали можливість нашим споживачам в рамках свого особистого рахунку мати абсолютно вільний доступ до цієї системи. Тут ми, звісно, не першопроходці. Чимало енергетичних компаній України вже працюють з web-сервісом керування розрахунками за спожиту електроенергію. Добре, що він почав діяти і в нас. Для користування ним варто лише мати знання комп'ютера, зайти на головну сторінку нашого сайту - www.voe.com.ua, та за посиланням Персональний кабінет (оплата онлайн) зареєструватися. Послуга абсолютно безкоштовна. Розрахунок за спожиту електроенергію відбувається платіжною карткою будь-якого банку. На дану процедуру витрачається не більше 2 хвилин. Покищо даний сервіс доступний лише для побутових споживачів. В подальшому запропонуємо його і юридичним. Додам також, що послугу “Персональний кабінет” ми будемо надалі вдосконалювати, адже життя не стоїть на місці і разом з нашими споживачами вносить постійно певні корективи, - інформував Юрій Томашевський.
Нагадаємо, сервіс “Персональний кабінет” доступний для жителів Вінниці та Вінницької області, які є споживачами електричної електроенергії ПАТ «Вінницяобленерго».