Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Відповіді на актуальні запитання _0

Відповіді на актуальні запитання

01 лютого 2019

Що робити і куди звертатися, якщо виникла переплата за спожиту електроенергію на рахунку ПАТ «Вінницяобленерго»?

Розрахунки та спожиту електроенергію відтепер, а саме з 01.01.2019 р., проводить постачальник - ТОВ «ЕНЕРА Вінниця». Тож з питань оплати побутовим та малим не побутовим споживачам необхідно звертатися до цієї компанії.

Банківські реквізити ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» для оплати комунальних послуг побутовим споживачам: р/р №26038300543121 МФО 302076 АТ «Ощадбанк»
Нові реквізити будуть також вказані в перших рахунках від постачальника, які споживачі отримають вже цього місяця, у лютому 2019 року.

Аби сплатити кошти за електричну енергію без додаткових комісій і послуг банку, споживачі у м. Вінниця можуть звернутися до кас ФК МПС у Центрах обслуговування споживачів, що знаходяться в приміщеннях «прозорих офісів» за адресами:
- вул. Коцюбинського, 11
- проспект Космонавтів, 23
- вул. Келецька, 65
- вул. Миколи Ващука, 16
- вул. Київська, 31
- вул. Олега Антонова, 44

Також провести платежі за спожиту електроенергію без комісії можна і в будь-якому відділенні ПАТ КБ «Приватбанк» по області, з яким у ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» підписано угоду.

Щодо переплати за спожиту електроенергію, яка виникла на рахунках від ПАТ «Вінницяобленерго», то вона враховуватиметься при розрахунках із новим постачальником. Щоб сплачені в ПАТ «Вінницяобленерго» кошти (переплата) були перераховані на особовий рахунок споживача у ТОВ "ЕНЕРА Вінниця", жителям обласного центру необхідно звернутися до міських електричних мереж (м. Вінниця, вул. Пирогова, 174, тел. (0432) 52-50-82), а жителям області - до районних електричних мереж. Там потрібно заповнити Заяву на перерахування коштів, а також підписати Акт-звірки з ПАТ «Вінницяобленерго».

Щодо питань про діючі тарифи на електроенергію; порядок укладання, зміни та розірвання договору; надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію; проведення розрахунків за використану електричну енергію, починаючи з 01.01.2019 р.; відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків; зміни постачальника, тощо - слід звертатися до ТОВ «ЕНЕРА Вінниця».

Ця та інша довідкова інформація за номером Кол-центру постачальника: (0432) 32 97 77 (багатоканальний).

Поділитись: