Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 З наближенням до зими побільшало звернень до ІКЦ_0

З наближенням до зими побільшало звернень до ІКЦ

21 липня 2014

За шість місяців поточного року до інформаційно- консультаційного центру ПАТ “Вінницяобленерго” звернулося вже понад дві з половиною тисячі споживачів. Консультації щодо встановлення нових електроприладів, рекомендації з питань модернізації мереж та опалення, можливість перевірити рахунки і показники лічильника, змінити умови отримання електроенергії - це не повний перелік послуг щодо питань електропостачання, який надає нині інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ), - повідомив його начальник Геннадій Іщенко. 

- До нас звертаються споживачі електроенергії зі всієї області. Найчастіше - з питаннями підключення до електричних мереж, застосування тарифів на електроенергію, встановлення “розумних” - двозонних, тризонних лічильників, за якими по-різному оплачується день і ніч. Щодо останнього, то побільшало звернень, адже не за горами, як то кажуть, зима. Люди починають до неї помалу готуватися і вже замислюються над тим, як зекономити власні кошти. До того ж, через надзвичайний стан в енергетичному секторі України, досить актуальним стало питання ще й заміни газового опалення на електричне. Тому споживачі дуже активно з тим до нас звертаються, запитують, як правильно все оформити і що для того потрібно.

Почастішали також випадки звернень зі спірних питань між Товариством та заявниками. Ну, скажімо, щодо нарахування коштів за спожиту електроенергію. Для цього в нас існує спеціальна комісія, яка їх розглядає та надає детальні відповіді. Всі наші працівники, їх шестеро - досвідчені фахівці своєї справи і завжди готові забезпечити права кожного споживача на швидке отримання необхідної iнформацiї,- розповів Геннадій Іщенко. 

Після розмови з керівником ІКЦ, познайомилися і з його відвідувачами. Серед них родина вінничанки Тетяни Матіс, яка вже не вперше зі своїм чоловіком звертається до центру за консультацією. Розповіла, рік тому придбали дільницю в с. Якушенці Вінницького району. Звели там будинок. Виникла необхідність його підключення до загальної електромережі. За роз'ясненням, як все правильно зробити, одразу звернулися до фахівців ІКЦ. 

- Ми задоволені обслуговуванням. Побільше б таких центрів, - наголосила Тетяна Матіс. 

Додамо, інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) Товариства обслуговує як фізичних, так і юридичних осіб щодня, окрім суботи та неділі, за такою адресою: 
м.Вінниця,
вул. Соборна, 50,
каб. 201,203.
Телефонні звернення можливі за такими номерами:
(0432)65-96-83, 65-96-85, 65-96-84, 52-50-47.

Поділитись: