Головна / Порядок подання та розгляду звернень/скарг/претензій

Порядок подання та розгляду звернень/скарг/претензій

Порядок подання та розгляду звернень/скарг/претензій

Подання звернень/скарг/претензій

ПАТ «Вінницяобленерго» розглядає звернення/скарги/претензії споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії,  вимог Кодексу систем розподілу. 

Звернення/скарга/претензія може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.

Форми подання звернень

  • Поштою і електронною поштою в районні і міський структурні підрозділи ПАТ «Вінницяобленерго»:  адреси за посиланням
  • Поштою і електронною поштою в ПАТ «Вінницяобленерго»: вул. Магістратська, 2, м. Вінниця, Україна, 21050; Е-:kanc@voe.com.ua
  • На особистому прийомі керівників згідно з графіком прийому за посиланням
  • Телефоном: 0 (800) 217-217
  • На сайті ПАТ «Вінницяобленерго» за посиланням
  • За допомогою мобільного додатку «Енергетика Онлайн» за посиланням

Основні вимоги до звернення

  • У зверненні/скарзі/претензії має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання споживача, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (якщо колективне – заявниками) із зазначенням дати.
  • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», розгляду не підлягають.

Терміни розгляду звернень

  • Усі звернення/скарги/претензії реєструються і розглядаються в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк розгляду не встановлено чинним законодавством. Якщо під час розгляду звернення /скарги/ претензії необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку, строк розгляду може бути продовжено з установленням необхідного строку для розгляду, про що повідомляється особа, яка подала звернення/скаргу/ претензію . При цьому загальний строк розгляду не може перевищувати 45 днів.
  • Звернення/скарги/ претензії щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії розглядаються у строк до 5 робочих днів з дня отримання такого звернення.
  • Звернення/скарги/претензії щодо якості електричної енергії  розглядаються протягом 15 днів з дня отримання , а у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживача  – протягом 30 днів.  Споживач за письмовою згодою ПАТ «Вінницяобленерго» має право організувати проведення таких вимірювань, при цьому проводити вимірювання може організація, яка має відповідні повноваження або дозволи.
Енергетика Онлайн
Персональний кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати показники лічильника
Способи передачі показників
Список електропостачальників
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації