Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів

Інформація  щодо показників надійності(безперервності) електропостачання 

 

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІV квартал 2023 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІII квартал 2023 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІI квартал 2023 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за І квартал 2023 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за І квартал 2022 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІІ квартал 2022 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІІІ квартал 2022 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за IV  квартал 2022 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за І квартал 2021 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІІ квартал 2021 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за ІІІ квартал 2021 року за посиланням...

11- НКРЕКП показники надійності (безперервності) електропостачання за IV  квартал 2021 року за посиланням...

 

Інформація щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії

 

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за IV квартал 2023 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІIІ квартал 2023 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІI квартал 2023 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за І квартал 2023 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за І квартал 2022 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІІ квартал 2022 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІІІ квартал 2022 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІV квартал 2022 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за І квартал 2021 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІІ квартал 2021 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІІІ квартал 2021 року за посиланням...

12- НКРЕКП показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за ІV квартал 2021 року за посиланням...

 

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг

Інформація  щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості  АТ ВОЕ за 2023 за посиланням...

Інформація  щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості  АТ ВОЕ за 2022 за посиланням...

Інформація  щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості  АТ ВОЕ за 2021 за посиланням...

 

Якість електричної енергії

Якість електричної енергії

Результати проведення моніторингу якості електричної енергії в системі АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» за 2023 рік

 

Моніторинг дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за 2023 рік

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІV квартал 2023 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за III квартал 2023 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за II квартал 2023 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за І квартал 2023 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІV квартал 2022 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІІ квартал 2022 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІ квартал 2022 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за І квартал 2022 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІV квартал 2021 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІІ квартал 2021 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІ квартал 2021 р.

Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за І квартал 2021 р.

 

 

 

Поділитись: